با حکم مهدی تاج؛ بهاروند دوباره رییس سازمان لیگ شد

با حکم مهدی تاج؛ بهاروند دوباره رییس سازمان لیگ شد

پایگاه خبری فوتبالی – حیدر بهاروند که قبلا هم مدتی ریاست سازمان لیگ را بر عهده داشت امروز با حکم تاج به پست قبلی‌اش برگشت.

به گزارش فوتبالی، با حکم مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ رییس جدید خودش را شناخت. در حکمی که تاج صادر کرده است حیدر بهاروند یک بار دیگر به عنوان رئیس سازمان لیگ منصوب شده است. 

سازمان لیگ مدتی بود رییس نداشت و محمدرضا کشوری فرد به عنوان سرپرست سازمان لیگ این نهاد را اداره می‌کرد. اما در نامه‌ای که امروز صادر و منتشر شد تاج دوباره حید بهاروند را به ریاست سازمان لیگ برگزیده است.

بهاروند در پاییز 1395 توسط تاج سرپرستی سازمان لیگ منصوب شده بود. اما در اسفند همان سال در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد و حیدر بهاروند با کسب 56 رای از 58 رای به عنوان ریاست سازمان لیگ رسید.

در دی ماه 1398 تاج به دلیل بیماری، از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا داد و بهاروند به طور موقت جانشین تاج در فدراسیون شد. او قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال در سال 1399 را هم داشت اما رد صلاحیت شد! در نهایت هم در تیر ماه 1401 با حکم میرشاد ماجدی سرپرست وقت فدراسیون فوتبال از سمتش برکنار شد.

1359