مورد جالب حیدر بهاروند؛ بازیکن، مربی و مدیرعامل خیبر بوده است!

مورد جالب حیدر بهاروند؛ بازیکن، مربی و مدیرعامل خیبر بوده است!

پایگاه خبری فوتبالی- رییس سازمان لیگ از پیشکسوتان باشگاهی است که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است.

به گزارش فوتبالی، روز 16 خرداد و در هفته سی و سوم مسابقات لیگ دسته اول با نتیجه 4 بر یک تیم آریو اسلامشهر را شکست داد و در فاصله یک هفته مانده به پایان این فصل، 76 امتیازی شد و صعودش را به لیگ برتر قطعی کرد

این اولین حضور خیبر در لیگ برتر در عمر 40 ساله این باشگاه است. البته این تیم یک بار در فصل 1368-1369 در لیگ قدس هم حضور داشت که آن روزها بالاترین سطح فوتبال ایران بود.

خیبر در این فصل لیگ آزادگان، با هدایت محمدرضا مهاجری موفق شد در 25 مسابقه از 34 بازیِ فصل به پیروزی برسد. این در حالی بود که خیبر فصل را خوب شروع نکرده بود و در دو مسابقه از 3 مسابقه ابتدایی فصل شکست خورده بود اما در ادامه فصل پیشرفت کرد و در نهایت لیگ برتری شد.

نکته جالب درباره خیبر خرم آباد این است که حیدر بهاروند رییس فعلی سازمان لیگ که اصالتا خرم آبادی است، روزگاری بازیکن این تیم بوده است. آن هم در روزگاری که خیبر تیم بسیار خوبی داشت و حتی یک بار هم به فینال جام حذفی رسیده بود. در آن دوره خیبر موفق شد پرسپولیس را با یک گل شکست بدهد و حذف کند. خیبر در بازی فینال که در ورزشگاه شیرودی برگزار شد با دو گل به ملوان بندر انزلی باخت و البته برای خیبر، دوم شدن در جام حذفی مهم است

بهاروند سابقه سرمربیگری و حتی مدیرعاملی خیبر خرم آباد را هم دارد. او مدتی هم دبیر و رییس هیات فوتبال استان لرستان بوده است.

1359