مدافع منچستری‌ها در واکنش به نتایج اخیر: اگر وضع تغییر نکند، در لیگ قهرمانان حذف می‌شویم

مدافع منچستری‌ها در واکنش به نتایج اخیر: اگر وضع تغییر نکند، در لیگ قهرمانان حذف می‌شویم

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع انگلیسی و ملی‌پوش شیاطین سرخ شهر منچستر نیز بعد از از دست دادن دو امتیاز خانگی دیگر مقابل ساوتهمپتون در دیدار شب گذشته، نسبت به کسب این نتیجه و عملکرد نامناسب تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، امتیازاتی مکرری که منچستر یونایتد در این روزها به راحتی از دست می‌دهد، روی روحیه و روان بازیکنان این باشگاه نیز اثر گذاشته و در یکی از جدیدترین موارد، لوک شاو، مدافع کناری تیم ملی انگلستان و باشگاه منچستر یونایتد در واکنش به کسب یک تساوی خانگی دیگر این‌بار برابر ساوتهمپتون، صحبت‌هایی را با خبرنگاران رسانه‌ها مطرح کرد که مهم‌ترین بخش‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

"دوباره اتفاقات تکرار شد. ما بیست دقیقه ابتدایی را واقعاً خوب شروع کردیم، به گل هم رسیدیم و بعد این اتفاق یعنی دریافت گل و مساوی شدن بازی دوباره افتاد. ما می‌دانیم این اتفاق اصلاً خوب نیست و نیاز داریم سریع تغییر کنیم."

"اگر ما در اوایل بازی از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، داستان عوض می‌شد. نمی‌توانیم بیشتر از این به آن فکر کنیم. ما در لیگ قهرمانان اروپا بازی داریم و این عملکرد به اندازه کافی خوب نیست و اگر به از دست دادن امتیازات ادامه دهیم، راهی برای صعود در لیگ قهرمانان اروپا باقی نمی‌ماند و در همین مرحله حذف خواهیم شد."

"اگر در اوایل مسابقه از شانس‌های گلزنی خود در مقابل تیم‌های حریف استفاده کنیم، داستان متفاوت پیش خواهد رفت. ما می‌دانیم که باید بهتر شویم و نمی‌توانیم بیش از حد به این موضوع فکر کنیم."

"ما می‌خواهیم به لیگ قهرمانان برسیم، اما عملکرد تیم به اندازه کافی خوب نیست و هیچ راهی جز پیشرفت در دیدارهای آتی وجود ندارد."

"در مقطع زمانی فعلی، مهم‌ترین هدف برای بازیکنان تیم ما باید کسب پیروزی در دیدارهای پیش رو در لیگ برتر باشد. همه چیز معطوف به کسب امتیاز در مسابقات هفته‌های آینده بوده و ما باید در جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کنیم تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را نیز به دست بیاوریم."

 9404