ستاره پرتغالی شیاطین‌سرخ مدعی شد: شانس بردن ٢ جام اروپایی و داخلی را داریم

ستاره پرتغالی شیاطین‌سرخ مدعی شد: شانس بردن ٢ جام اروپایی و داخلی را داریم

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره‌ی پرتغالی شیاطین سرخ شهر منچستر با رسانه ها صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، برونو فرناندز، مهاجم - وینگر تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در گفت و گو با خبرنگاران رسانه ها در ارتباط با شرایط کنونی شیاطین سرخ گفت: "فکر می کنم همیشه کسب عناوین انفرادی مهم است. اما به عنوان یک بازیکن، شما همیشه می خواهید جام های تیمی را هم ببرید، جام هایی که واقعاً مهم هستند؛ اما واضح است که جام های فردی، برای بالا بردن روحیه‌ی ما واقعاً مهم و با ارزش هستند."

ملی پوش پرتغالی شیاطین سرخ شهر منچستر در ادامه‌ی صحبت هایش ضمن مهم برشمردن جایگاه باشگاه برای او، گفت: "من می خواهم با باشگاه جام ها را ببرم. این همیشه تا آخرین روزی که در باشگاه هستم، در ذهن من خواهد بود. نمی دانم چه زمانی خواهد بود اما تا رسیدن به آن زمان، باور خواهم کرد که می توانم با این باشگاه جام هایی را کسب کنم."

فرناندز در پایان صحبت هایش نیز با اشاره به اهداف مد نظر منچستر یونایتد برای فصل جاری گفت: "فکر می‌ کنم ما شانس بردن لیگ قهرمانان اروپا و یا جام حذفی انگلیس را داریم. مهم این است که ما در آن رقابت‌ ها حضور داریم، تا زمانی که حذف نشویم؛ باید باور کنیم که می توانیم آن ها را به دست بیاوریم."

9404