سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، تنها راه آرسنال برای حفظ ملی‌پوش انگلیسی

سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، تنها راه آرسنال برای حفظ ملی‌پوش انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- بوکایو ساکا از حضور در لیگ‌قهرمانان‌اروپا با پیراهن آرسنال ناامید شده و قصد ترک این باشگاه را دارد.

به گزارش فوتبالی- آرسنال ممکن است درصورت ناکامی در رسیدن به لیگ‌قهرمانان‌اروپا برای فصل آینده، در حفظ بوکایو ساکا دچار مشکل شود. این بازیکن انگلیسی یکی از بهترین‌های آرسنال در ماه‌های اخیر بوده است و قراردادش تا تابستان 2024 اعتبار دارد.

تیم شمال لندنی، از ثبت قراردادی جدید با ساکا ناامید است. انتظار می‌رود که میکل آرتتا، سرمربی تیم، در پایان فصل برای تقویت خط‌حمله تیمش هزینه قابل توجهی انجام دهد. با این وجود، ممکن است حفظ این بازیکن 20 ساله و ملی‌پوش، جز چالش‌هام مهم تابستانی توپچی‌ها باشد. بازیکن تیم ملی انگلیس در حال حاضر به‌طور هفتگی 35هزار پوند حقوق می‌گیرد و توپچی‌ها در صدد افزایش حقوق این بازیکن ملی‌پوش هستند.

اما، به‌نظر می‌رسد که یک قرارداد قابل توجه وینگر 20 ساله آرسنال را برای ماندن در امارات وسوسه نخواهد کرد. ساکا آرزوی حضور در لیگ‌قهرمانان‌اروپا، رقابتی که تاکنون طعم آن را نچشیده است، را دارد. درحالی‌که هم‌بازیان اون در تیم ملی انگلیس، همگی تجربه‌های قابل توجهی از این مسابقات دارند.

ساکا از چشیدن طعم لیگ‌قهرمانان با پیراهن آرسنال ناامید شده است و این می‌تواند عامل تعیین‌کننده‌ای برای ماندن یا ترک امارات برای فصول آینده باشد. به همین دلیل، توپچی‌ها به‌دنبال رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ هستند. ممکن است آرتتا مجبور باشد تا برای حفظ ساکا جواز حضور در لیگ‌قهرمانان را کسب کند.

این ملی‌پوش 20 ساله، از نظر مشتریان در بازار وضعیت بدی ندارد. لیورپول و منچستریونایتد وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارند. جضور لیورپول در لیگ‌قهرمانان سال آینده تقریبا قطعی‌است، درحالی‌که منچستریونایتد یکی از رقبای آرسنال در مسیر کسب سهمیه اروپایی به‌حساب می‌آید.

توپچی‌ها می‌دانند ورود این بازیکن به دو سال پایانی قرارداد، اگر با غفلت آن‌ها همراه باشد چه ضربه بدی به باشگاه وارد خواهد کرد.

9719