هشدار ساکا به بازیکنان آرسنال پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد

هشدار ساکا به بازیکنان آرسنال پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - بوکایو ساکا ستاره انگلیسی آرسنال به هم تیمی‌هایش هشدار داد که نباید بیش از حد به پیروزی مقابل منچستریونایتد بیاندیشند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد در استادیوم امارات مقابل هم به میدان رفتند. در این دیدار جذاب و پرگل، ابتدا شیاطین سرخ روی شوت زیبای مارکوس رشفورد به گل رسیدند، اما خیلی سریع انکتیا با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم آرسنال موفق شد با شوت تماشایی ساکا پیش بیافتد، اما اولین گل لیساندرو مارتینز آرژانتینی در لیگ برتر باعث شد تا دوباره همه چیز برابر شود تا اینکه در آخرین دقایق بازی، ادی انکتیا گل پیروزی توپچی‌ها را به ثمر رساند تا آن‌ها فاصله خود را با سیتی به پنج امتیاز افزایش داده باشند. 

به نقل از سایت گل، ساکا درباره این برد شیرین گفت: "می بینید که این پیروزی برای بازیکنان چه معنایی داشت. آن‌ها تنها تیمی بودند که در این فصل ما را شکست داده‌اند و به همین خاطر خیلی دوست داشتیم که آن‌ها را ببریم. این پیروزی برای هواداران بود. اصلاً بازی آسانی نبود. بابت این برد به آرسنال و بازیکنانش افتخار می کنم. اما باید سرمان پایین بماند. باید به کار و تلاش خود ادامه دهیم."

4416