مهاجم تازه‌وارد بارسلونا: برای کُشتن این‌جا هستم!

مهاجم تازه‌وارد بارسلونا: برای کُشتن این‌جا هستم!

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی روز پنجشنبه رسما در نیوکمپ معارفه شد تا خودش را برای چالش جدیدش در سه سال و نیم آینده اماده کند.

به گزارش فوتبالی، اوبامیانگ تا سال 2025 با بارسلونا قرارداد بسته است (البته بند جدایی وی در 30 ژوئن 2023 فعال خواهد شد). مهاجم گابونی به پنج زبان فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی تسلط دارد. وی دقایقی پیش از مراسم معارفه اش با لبخند خطاب به شبکه بارسلونا گفت:"من برای کُشتن در این جا هستم!"

بازیکن فرانسوی - گابونی پدربزرگی اسپانیایی دارد. وی در مورد انتقالش به بارسلونا گفت:" انگیزه زیادی برای حضور در این جا داشتم و به همین خاطر از یک روز قبل از انتقال به بارسلونا سفر کردم. تا آخرین لحظه منتظر ماندم و خیلی سخت بود اما همه چیز نهایی شد و خوشحال هستم."

اوبامیانگ در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:" مدت زیادی است که بازی نکرده ام اما ذهن آماده ای دارم. آماده ام تا بازی کنم و به تیم کمک کنم. می دانم که به تدریج به بهترین سطح خود خواهیم رسید. بارسا باشگاهی است که باید چمپیونزلیگ را ببرد. همه تلاشمان را می کنیم تا دوباره به چمپیونزلیگ برگردیم و بتوانیم قهرمان شویم. مربی من را برای نوک پیکان خط حمله می خواهد. من برایش آماده هستم. اگر من را در جناحین نیاز داشته باشد هم مشکلی نیست و آماده خواهم بود. همیشه رویای حضور در لالیگا را داشتم. این فرصت فوق العاده ای برای من است. همه می دانیم که بارسا یکی از بهترین باشگاه های دنیاست و از این بابت خوشحالم."

4125