کاپیتان مغضوب آرسنال در راه بارسلونا؟

کاپیتان مغضوب آرسنال در راه بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی که اخیرا مورد غضب آرتتا قرار گرفته و حتی بازوبند کاپیتانی آرسنال را از دست داده، مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، این اولین باری نیست که نام اوبامیانگ پیرامون بارسلونا مطرح می شود اما حقیقت این است که جدایی وی حالا بیش از هر زمان دیگری محتمل به نظر می رسد. تاخیر وی در حضور در اردوی آرسنال پیش از بازی اخیر این تیم باعث شد تا آرتتا خشمگین شود و این بازیکن را از ترکیب کنار بگذارد و حتی بازوبند کاپیتانی را هم از او گرفت. بارسا نیاز مبرمی به خرید مهاجم دارد و حالا شاید حتی در زمستان از آرسنال بخواهند که اجازه جدایی اوبامیانگ را بدهند و بدین ترتیب بتوانند مهاجم گابنی را به ترکیبشان اضافه کنند.

البته مشکلات مالی بارسلونا این انتقال را مشکل می کند. اوبامیانگ دستمزد بسیار بالایی را دریافت می کند اما کلید ماجرا این است که بارسا می تواند با جدایی عثمان دمبله دستمزد وی را بپردازد چرا که دستمزد مهاجم فرانسوی و مهاجم گابونی کاملا با هم مشابه است و اگر عثمان در تابستان بعدی جدا شود، بارسلونا از نظر مالی مشکلی برای پرداخت دستمزد کاپیتان مغضوب آرسنال نخواهد داشت.

4125