احتمال معاوضه مهاجم مغضوب آرسنال با هافبک برزیلی بارسلونا

احتمال معاوضه مهاجم مغضوب آرسنال با هافبک برزیلی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - هر دو بازیکن برزیلی آبی و اناری های بندر بارسلون و گابنی توپچی های لندنی هم اکنون در باشگاه های خود شرایط یکسانی دارند و همين موضوع، باعث تقویت شایعه‌ی احتمال جابه‌جایی این دو نفر در محافل ورزشی انگلیس شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی دیلی اکسپرس چاپ کشور انگلستان، فیلیپه کوتینیو، هافبک - مهاجم برزیلی سابق لیورپول و بایرن مونیخ، هم اکنون در بارسلونا شرایط خوبی ندارد و اعتماد ژاوی هرناندز، سرمربی جوان خود را نیز از دست داده است.

در طرف دیگر ماجرا نیز همین شرایطی که برای فیلیپه کوتینیو در نیوکمپ رقم خورده است، برای پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال انگلستان نیز به وجود آمده است. 

مقامات باشگاه آرسنال انگلستان به مدیران باشگاه بارسلونای اسپانیا پیشنهاد داده اند که فیلیپه کوتینیو و پیر امریک اوبامیانگ با یکدیگر معاوضه و جابه‌جا شوند. انتقالی که به نظر می رسد که مدیریت باشگاه کاتالانی نیز نسبت به آن چندان هم ناراضی نخواهد بود. 

مسئولان بلوگرانا در بازار قبلی نقل و انتقالات در پنجره‌ی تابستانی قبلی به شدت به دنبال در اختیار گرفتن پیر امریک اوبامیانگ بودند اما در نهایت پیشنهاد مدیران توپچی های لندنی بالاتر از چیزی بود که سران آبی و اناری ها می خواستند؛ اما امروزه این باشگاه پايتخت نشین انگلیسی از کاپیتان سابق خود به کل نامید شده است. 

فیلیپه کوتینیو از سایر باشگاه های اروپایی خصوصا تیم های انگلیسی همانند تاتنهام هاتسپر و نیوکاسل یونایتد که به تازگی تحت مدیریت مالکان اهل عربستان سعودی اداره می شود هم پیشنهاداتی دارد و باید منتظر ماند و دید که سرنوشت گران ترین خرید تاریخ باشگاه کاتالانی بالاخره چه خواهد شد.

9404