پس از ناکامی در جذب موراتا، بارسلونا به دنبال کاپیتان سابق آرسنال

پس از ناکامی در جذب موراتا، بارسلونا به دنبال کاپیتان سابق آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در نظر دارد پیرامریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال را در همین پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی در یوونتوس توپ می‌زند، اولین گزینه ژاوی هرناندز برای مهاجم نوک بود، اما بانوی پیر تنها در صورتی به موراتا اجازه خروج می‌دهد که یک جانشین برای او پیدا کند و همین موضوع باعث توقف در روند مذاکرات شده است. 

به نقل از مارکا، اما آبی اناری‌ها هنوز خواستار جذب یک مهاجم نوک تخصصی هستند و حالا می‌خواهند اوبامیانگ را به خدمت بگیرند. این مهاجم گابنی به خاطر بی انضباطی‌های متعدد، دیگر جایگاهی در ترکیب توپچی‌ها ندارد و رابطه‌اش با میکل آرتتا به شدت خراب شده است. او حتی زودتر از موعد مقرر به اردوی تیم ملی گابن در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا فرستاده شد، اما در آنجا نیز به خاطر بی انضباطی و ابتلا به کووید 19، به لندن بازگشت. 

به نظر نمی‌رسد که اوبامیانگ دیگر لباس آرسنال را بر تن کند و سران توپچی‌ها می‌خواهند در همین چند روز باقی مانده یک باشگاه برای او پیدا کنند. بارسلونا در تلاش است که با ارائه یک قرارداد قرضی 6 ماهه تا پایان فصل، او را به نیوکمپ ببرند.

4416