راه‌حل پیولی در صورت نرسیدن زلاتان به دربی/ پست جدید برای کسیه

راه‌حل پیولی در صورت نرسیدن زلاتان به دربی/ پست جدید برای کسیه

پایگاه خبری فوتبالی - امروز نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال ایتالیا به پایان می رسد و میلان خود را برای بازی حساس پیش رو برابر اینتر از دربی دلامادونینا آماده می کند که به نظر آخرین شانس ماندن در کورس قهرمانی اسکودتو برای روسونری محسوب می شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی میلان نیوز ایتالیا، این رسانه در تازه ترین گزارش خود چنین عنوان می کند که زلاتان ابراهیموویچ پس از تعویض اجباری در دیدار برابر یوونتوس هنوز در بهترین حالت خود قرار ندارد و راه حل استفانو پیولی در صورت نرسیدن مهاجم سوئدی به دربی، استفاده از اولیویه ژیرو یا آنته ربیچ در نوک خط حمله برابر اینتر می باشد.

هر چند که اولیویه ژیرو یک گزینه‌ی ذاتی در نوک خط حمله می باشد، اما ربیچ نیز به عنوان یک 'وایلد کارت' در این پست برای پیولی محسوب می شود؛ جایی که ربیچ پیش از این هم در بازی برابر لاتزیو، لیورپول و یوونتوس نشانه های خوبی به عنوان یک مهاجم نشان داده بود.

در سوی دیگر، استفانو پیولی می داند که این می تواند آخرین شانس میلان برای ماندن در کورس رقابت برای کسب اسکودتو باشد؛ بنابراین قصد دارد دست به یک تغییر گسترده بزند. حضور فرانک کسیه از ابتدا در ترکیب اصلی قطعی است اما ممکن است بر خلاف تصور به عنوان زوج ساندرو تونالی مورد استفاده قرار نگیرد و یک خط جلوتر برود.

به این دلیل که براهیم دیاز پس از بازگشت از ابتلا به کووید نوزده و بیماری کرونا، دوران خوبی را سپری نکرده است؛ بنابراین استفاده از خصوصیات هجومی عالی کسیه در حمله می تواند راه حل مناسبی باشد.

فرانک کسیه در آخرین بازی سال 2021 برابر امپولی نیز در پست بازی‌سازی به کار گرفته شد و با زدن دو گل و یک عملکرد خوب نشان داد که چیزی بیشتر از یک هافبک دفاعی است.

در پایان، گاتزتا دلو اسپورت نیز در رابطه با فیکایو توموری چنین گزارش می دهد که این مدافع کلیدی سخت در تلاش است تا هر طور که شده، بخشی از ترکیب دیدار میلان در دربی پیش رو باشد. سخت است اما غیر ممکن نیست.

در صورتی که طی چند روز آینده در رابطه با وضعیت زانوی او نشانه های مثبتی ایجاد شود، تیم پزشکی روسونری شرایط او برای حضور در دربی را بررسی خواهند کرد.

9404