رونالدو قبل از رئال مادرید به بارسلونا نزدیک بود؟

رونالدو قبل از رئال مادرید به بارسلونا نزدیک بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدعی شد که کریستیانو رونالدو پیش از انتقال به رئال مادرید به حضور در بارسلونا خیلی نزدیک بوده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در سال 2009 با مبلغ 96 میلیون یورو از منچستریونایتد به رئال مادرید ملحق شد و با 450 گل در 438 بازی شامل هجده گل مقابل بارسلونا به بهترین گلزن تاریخ رئال تبدیل شد. البته داستان  می توانست خیلی متفاوت باشد. پیکه که زمانی هم تیمی رونالدو در منچستریونایتد بوده، مدعی شد که هم رونالدو و هم وینیسیوس جونیور ستاره کنونی رئال ممکن بود که به جای نیوکمپ از برنابئو سر در بیاورند.

پیکه در گفتگو با ایبای یوتیوبر سرشناس اسپانیایی گفت:" رونالدو قبل از پیوستن به رئال مادرید به بارسا خیلی نزدیک شده بود. وینیسیوس نیز همین طور. من خودم با وینیسیوس تماس گرفتم."

جرارد پیکه در این گفتگو در مورد  ارلینگ هالند نیز صحبت کرد:" فکر می کنم هالند به لالیگا بیاید. دوست دارم که بهترین ها در لیگ ما باشند. این نظر من است بلکه اطلاعات نیست. داشتن هالند و امباپه می تواند برای لالیگا و کل فوتبال خوب باشد. اما اگر بخواهم شرط بندی انجام بدهم، می توانم بگویم که آنها در یک تیم بازی نخواهند کرد."

وی در مورد شرایط عثمان دمبله مهاجم مازاد بارسا هم صحبت کرد:" مواضع دو طرف را درک می کنم. پول زیادی در میان است. هر کسی نظر خود را دارد و از منافع خودش دفاع می کند."

4125