آینده مبهم ستاره انگلیسی در منچسترسیتی

آینده مبهم ستاره انگلیسی در منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی قصد دارد تا در صورت ناکامی در امر تمدید قرارداد رحیم استرلینگ، او را در تابستان آینده به فروش برساند. 

به گزارش فوتبالی، تنها 18 ماه از قرارداد وینگر انگلیسی 27 ساله با سیتیزن‌ها باقی مانده و آن‌ها نمی‌خواهند تا این بازیکن ملی پوش را به صورت رایگان و با قیمت کم از دست بدهند. سران سیتی از چند ماه پیش مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد استرلینگ آغاز کرده‌اند، اما هنوز خبری مبنی بر توافق دو طرف به گوش نرسیده است. 

به نقل از دیلی استار، منابع نزدیک به منچسترسیتی مدعی هستند که سران این باشگاه درنظر دارند تا تکلیف رحیم استرلینگ را خیلی زود مشخص کنند و اگر در مذاکرات به نتیجه‌ای نرسیدند، آماده شنیدن پیشنهادات مشتریان او هستند. رحیم استرلینگ علیرغم شروعی ضعیف در این فصل، در هفته‌های اخیر بسیار خوش درخشیده است. وینگر سابق لیورپول نمایش بسیار خوبی با انگلیس در یورو 2020 داشت، اما زیر نظر گواردیولا، به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود، اما فعلا جایگاهش را پس گرفته است.

سایت ترنسفر مارکت در سال 2020، ارزش رحیم استرلینگ را حدود 100 میلیون پوند تخمین زد، اما به خاطر نزدیکی به پایان قراردادش با سیتی، او با مبلغی در حدود 50 میلیون پوند در دسترس دیگر باشگاه‌ها است. 

4416