رحیم استرلینگ صاحب یک رکورد عجیب در لیگ‌برتر انگلیس شد

رحیم استرلینگ صاحب یک رکورد عجیب در لیگ‌برتر انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی- در پیروزی شب‌گذشته منچسترسیتی مقابل برنتفورد، رحیم استرلینگ صاحب یک رکورد جدید فوتبال انگلستان شد.

به گزارش فوتبالی، در روز پیروزی منچسترسیتی و ادامه روند طوفانی خود در لیگ‌برتر، رحیم استرلینگ صاحب یک رکورد عجیب‌و‌غریب در فوتبال انگلستان شد. سیتیزن‌ها با پیروزی 2-0 مقابل برنتفورد اختلاف خود را با لیورپول، که البته 2 بازی کمتر دارد، به عدد 12 رساندند.

رکورد جدید رحیم استرلینگ

و رحیم استرلینگ در بدست آوردن پنالتی رکورد جدیدی در لیگ‌برتر به نام خود ثبت کرد. این مهاجم انگلیسی، اکنون با آمار 23 بار سرنگونی در محوطه‌جریمه برا خطای بازیکنان حریف، رکورددار کسب پنالتی در تاریخ لیگ‌برتر شد.

با توجه به سن‌اش، اگر این بازیکن 26 ساله در انگلیس بماند، زمان زیادی برای اضافه کردن به این آمار در سال‌های آینده خواهد داشت، و مطمئناً مهارت لازم برای مجبور کردن مدافعان حریف به ارتکاب خطای پنالتی را دارد.

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، شکی نیست که استرلینگ، مانند هری کین و بسیاری از بازیکنان دیگر در لیگ برتر، این واقعیت را قبول کرده است که با وجود انتظار کارشناس‌ها و طرفداران، ادامه دادن حرکت تا آخرین لحظه ممکن همیشه کمک‌کننده نیست. گاهی اوقات واقعا بازیکنی که پس از وقوع خطا، خود را روی زمین نمی‌اندازد، داور به گرفتن خطا ترغیب نمی‌شود.

9719