واکنش‌ ستاره اسپانیایی به فرم ضعیفش در مسابقات اخیر میلان

واکنش‌ ستاره اسپانیایی به فرم ضعیفش در مسابقات اخیر میلان

پایگاه خبری فوتبالی - براهیم دیاز پس از بازگشت و بهبودی از ابتلا به ویروس کووید نوزده نتوانست به فرم خوب اوایل فصلش بازگردد و این در حالی است که او برای پیراهن شماره 10 در میلان احساس مسئولیت می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی اسپورت مدیا ست، براهیم دیاز با زدن چهار گل و ارسال دو پاس گل در 9 مسابقه‌ی نخست لیگ شروع بسیار قدرتمندی در این فصل از رقابت ها داشت. در ادامه، مصاحبه‌ی اخیر این بازیکن را مشاهده می کنید:

درباره‌ی دگرگون شدن فرم عالی شما پس از ابتلا به کووید 19؟

"دوران سختی بود و من 12 روز را در خانه سپری کردم و علائمی هم داشتم. با این حال، دنبال بهانه برای فرم ضعیف اخیرم نیستم. احساس خوبی دارم و آماده ام تا با گل و پاس گل هایم برای کمک به تیم به بهترین فرم بازگردم. رهبریت و مسئولیت را دوست دارم و از بازی برای میلان افتخار می کنم. می دانم که پوشیدن پیراهن 10 با فشار همراه است اما شخصیت لازم برای بلند کردن آن را دارم. می خواهم با این پیراهن به اهداف مهمی برسم."

درباره‌ی تساوی 0-0 برابر یووه و دیدار بعدی شما برابر اینتر؟

"هنوز بازی های زیادی باقی مانده و ما می خواهیم پیروز دربی باشیم و برای رسیدن به این مهم هر کاری که لازم باشد، انجام خواهیم داد. چندین باشگاه در کورس قهرمانی حضور دارند و ما هم یکی از آن ها هستیم و تا پایان مبارزه خواهیم کرد."

‌9404