تنها 10 امتیاز از 7 بازی آخر لیگ، حاصل افت شدید ستاره خاموش میلان

تنها 10 امتیاز از 7 بازی آخر لیگ، حاصل افت شدید ستاره خاموش میلان

پایگاه خبری فوتبالی - یک رسانه‌ی ایتالیایی نزدیک به باشگاه میلان در یکی از تازه ترین گزارش های خود به اصلی ترین دلیل افت عملکرد روسونری در ماه اخیر پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی میلان نیوز، این منبع ایتالیایی در یکی از جدیدترین گزارش های خود به بررسی دلایل افت میلان در یک ماه گذشته پرداخته است؛ موضوعی که باعث شد تا روسونری صدرنشین، حالا با با چهار امتیاز اختلاف، صدر جدول رده بندی سری آ ایتالیا را به اینتر یعنی رقیب همشهری خودش تحویل بدهد.

در واقع روسونری نتوانسته در یک سوم پایانی زمین مسابقه آن طور که باید تاثیرگذار باشد؛ مشکلی که براهیم دیاز قطعاً بخشی از دلیل آن است. این بازی‌ساز اسپانیایی فصل را به خوبی آغاز کرد و موفق شده بود تا در 9 بازی نخستش ضمن تأثیرگذاری عالی، چهار گل نیز به ثمر برساند تا خروج هاکان چالهان اوغلو بیش از پیش کمرنگ شود.

با تمام این اوصاف، براهیم دیاز بعد از بهبود یافتن از ابتلا به کووید 19 و بازگشت به میادین مسابقات، تأثیرگذاری خود را به طور کامل از دست داده است و نتوانسته ثبات مناسبی از خود نشان بدهد. دیاز در چند بازی اخیر عملکردی بسیار ضعیف داشته و این موضوع بیشتر از صرفا یک وضعیت معمولی است.

به طور دقیق تر، میلان در شش بازی اخیر لیگ تنها هفت امتیاز کسب کرده است و آن ها همچنین توسط براهیم دیاز فرصت های گلزنی متعددی را از دست داده اند. بنابراین میلان نیاز دارد تا این هافبک هجومی هر چه سریع تر به فرم خوب گذشته‌ی خود بازگردد و وقفه دو هفته ای تعطیلات کریسمس که حالا پس از برگزاری دیدار پایانی نیم فصل نخست برابر امپولی آغاز شده است، می تواند فرصت مناسبی برای این مهم باشد.

9404