حمایت براهیم دیاز از تئو هرناندز: من هم موهایم را قرمز و مشکی می‌کنم!

حمایت براهیم دیاز از تئو هرناندز: من هم موهایم را قرمز و مشکی می‌کنم!

خبرگزاری فوتبالی – براهیم دیاز اعلام کرده اگر میلان سهیمه لیگ قهرمانان بگیرد او هم موهایش را قرمز و مشکی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، براهیم دیاز در جدیدترین گفت و گوی خود به Efe گفته: این مسئله واقعیت دارد که من پیشنهادهای دیگری داشتم اما میلان باشگاهی بزرگ است که پس از دوران قرنطینه روی ریل برد حرکت می‌کرد و به لیگ اروپا هم رسید. مجبور نبودم در رابطه با آن حتی فکر هم کنم زیرا میلان باشگاه بسیار بزرگی است.

دیاز در ادامه درباره بازی میلان مقابل ریوآوه که به یک ماراتن پنالتی تبدیل شد گفت: آن بای طولانی‌ترین دیداری بود که در آن بازی کرده‌ام. در نهایت برای ما بسیار مهم بود تا توانستیم برنده شویم و به مرحله گروهی صعود کنیم. ما میلان هستیم و نامی بزرگ داریم. تیم‌های بزرگ باید در بازی‌هایشان به هر نحوی شده برنده شوند.

چندی پیش تئو هرناندز، بازیکن تیم میلان اعلام کرده بود در صورتی که میلان بتواند سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد موهایش را قرمز و مشکی می‌کند. براهیم دیاز در این رابطه گفته: نمی‌دانم چه چیزی را قول بدهم اما من هم از او پیروی می‌کنم و یک عکس با هم می‌گیریم. باید به کارمان ادامه دهیم. تیم جوانی داریم که در آن بزرگ‌تر‌ها هم به ما کمک می‌کنند. چرا موهایم را رنگ نکنم؟ از تئو پیروی می‌کنم و مشکلی ندارم حتی اگر اندکی خجالت بکشم. او از این اقدامات بیشتر از من لذت می‌برد. حضور زلاتان در تیم؟ او از زمانی که به میلان پیوسته توصیه‌های خوبی به ما کرده‌ است.

1101