تئو هرناندز: زلاتان بابت چاقی‌ام به من غر می‌زد

تئو هرناندز: زلاتان بابت چاقی‌ام به من غر می‌زد

پایگاه خبری فوتبالی – هرناندز اعلام کرده زلاتان به او بر سر چاق شدنش غر زده است.

به گزارش فوتبالی، حضور زلاتان در میلان باعث شده تا این تیم از وجود یک رهبر بهره‌مند شود. زلاتان هم در کنار تیم عملکرد همه را بهبود بخشیده و هم به بازیکنان جوان توصیه‌هایی راهگشا انجام می‌دهد. تئو هرناندز هم با بیان این مسئله گفته زلاتان به او هم غر می‌زند و هم نصحیت می‌کند.

تئو هرناندز در گفت و گو با Sportweek  گفته: زلاتان به ما انرژی می‌دهد و ما را شجاع می‌کند. هم ما را نصیحت می‌کند و هم به ما غر می‌زند اما همیشه باعث انگیزه بخشیدن به ما می‌خوشد.

تئو هرناندز در ادامه افزود: زمانی که از تعطیلات برگشتم او به من گفت اینجا می‌خواهی با ۹۰ کیلوگرم چه کنی؟ اندکی چاق شده بودم. البته او به من گفت که بازیکن قدرتمندی هستم و باید به بهترین تبدیل شوم اما باید سخت تلاش کنم.

هرناندز در ادامه گفت: ما از او پیروی می‌کنیم و در تمرینات تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. همیشه. در کنار هم. سالی باورنکردنی برای ما بود و در حال گذراندن سالی فوق‌العاده هستیم. اعتبار این عمکلرد به همه تعلق دارد.

گفتنی است میلان فردا در چهارچوب رقابت‌های سری آ به مصاف ناپولی می‌رود و آخر هفته هم دیدار برگشت مقابل منچستر یونایتد را برگزار خواهد کرد.

1101