خواب‌آلودترین بازیکن رختکن رئال مادرید چه کسی است؟

خواب‌آلودترین بازیکن رختکن رئال مادرید چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز و مارکو اسنسیو گفتگویی طنز با صفحه یوتیوب رئال مادرید داشتند که در مورد برخی از رازهای رختکن رئال مادرید صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی، آسنسیو در پاسخ به این سوال که از میان این دو، کدامشان دروازه بان بهتری است، با خنده گفت:" من، چون قدم بلندتر است." لوکاس در این مصاحبه گفت که خودش را می تواند در آینده به عنوان سرمربی تصور کند در حالی که اسنسیو خودش را بیشتر در نقش کمک مربی می بیند تا سرمربی. مارکو گفت که لوکاس وازکز همیشه در اتوبوس تیم آهنگ می خواند و صدایش از صندلی عقب اتوبوس تیم شنیده می شود اما لوکاس وازکز مدعی شد که در رختکن، مارسلو بیشتر از بقیه اهل خوانندگی است و برای بقیه ترانه می خواند.

از سویی در پاسخ به این پرسش که خواب آلودترین بازیکن رختکن رئال مادرید چه کسی است، هر دوی آنها ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال مادرید را انتخاب کردند. آسنسیو در این مصاحبه گفت که کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید همیشه قبل از بازیها در رختکن موسیقی پخش می کند هر چند که لوکاس با شوخی خطاب به وی گفت:" البته مارکو هیچ چیزی از ترانه های پخش شده از بنزما را نمی فهمد چون به زبان فرانسوی است."

آسنسیو معتقد است که ناچو فرناندز در میان بازیکنان رئال مادرید بیشترین شانس را برای تبدیل شدن به یک بازیگر در آینده دارد!

4125