غایب لحظه آخری رئال مادرید مقابل الاهلی مصر

غایب لحظه آخری رئال مادرید مقابل الاهلی مصر

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو اسنسیو هافبک مایورکایی رئال مادرید به علت مصدومیتی جزئی بازی امشب تیمش مقابل الاهلی مصر در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، الهلال عربستان به فینال مسابقات راه یافته است و رئال امشب باید نماینده مصر را شکست بدهد تا به فینال راه پیدا کند. رئال مادرید با غایبان پرشماری به بازیها رفته است که مارکو اسنسیو جدیدترین غایب است. پیش از این غیبت  کریم بنزما، تیبو کورتوا، ادن هازارد، ادر میلیتائو، لوکاس وازکز و فرلاند مندی در بازی امشب قطعی شده بود و رئال مادرید با هفت غایب در بازی امشب حضور پیدا خواهد کرد.

دست آنچلوتی هم در دفاع و هم در حمله بسیار بسته است. برای خط دفاعی به نظر می رسد که ناچو فرناندز، داوید الابا، آنتونیو رودیگر و دنی کارواخال در ترکیب قرار بگیرند که مشخص نیست که ناچو در پست دفاع چپ قرار می گیرد یا مدافع اتریشی چرا که هر دو می توانند در پست دفاع چپ و دفاع میانی نقش آفرینی کنند. در خط حمله نیز رودریگو گوئس، ماریانو دیاز و وینیسیوس جونیور تنها مهاجمان تخصصی باقی مانده در ترکیب هستند. والورده می تواند در پست غیرتخصصی بال راست بازی کند و البته بازیکنان آکادمی نظیر سرجیو اریباس نیز می توانند شانس بازی داشته باشند. انتظار می رود که بخشی از مصدومان رئال در صورت صعود رئال به فینال، به تیم برگردند.

4125