رسمی؛ یوونتوس با 75 میلیون یورو وارث شماره رونالدو را پیدا کرد

رسمی؛ یوونتوس با 75 میلیون یورو وارث شماره رونالدو را پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - دوشان ولاهوویچ ستاره بیست و دو ساله صربستانی فیورنتینا، با رقم 75 میلیون یورو به یوونتوس پیوست. 

به گزارش فوتبالی، از شروع پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، دوشان ولاهوویچ یکی از بازیکنان جذاب اروپا بود و پیشنهادات قابل توجهی از انگلیس داشت. او صراحتا اعلام کرده بود که قراردادش را فیورنتینا تمدید نخواهد کرد و خواستار ترک فلورانس است. 

به نقل از سایت گل، تیم‌های آرسنال، تاتنهام و منچسترسیتی به خرید دوشان ولاهوویچ علاقه‌مند بودند و حتی گفته می‌شد که سران آرسنال آماده‌ هستند تا پس از کسب رضایت مدیربرنامه‌های او، 80 میلیون یورو به فیورنتینا پرداخت کند، اما ولاهوویچ از همان اول می‌خواست که در ایتالیا بماند و لباس سفید و سیاه یووه را برتن کند و بانوی پیر برای از دست ندادن این بازیکن استعداد، تصمیم گرفت که وارد رقابت شود. 

گزارشات حاکی از آن است که سران یووه برای جذب او 70 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو پاداش پرداخت کرده‌اند. همچنین ایجنت این بازیکن حدود 10 میلیون یورو کمیسیون دریافت می‌کند. قرارداد ولاهوویچ با بیانکونری تا سال 2026 اعتبار خواهد داشت و او شماره 7 جدید یوونتوس خواهد بود. 

ولاهوویچ در این فصل 20 گل با پیراهن فیورنتینا در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده و آلگری امیدوار است که با حضور او در خط حمله، بخش بزرگی از مشکلات تیمش حل شود. 

4416