مهاجم صربستانی فیورنتینا در آستانه عبور از رکورد کریستیانو رونالدو

مهاجم صربستانی فیورنتینا در آستانه عبور از رکورد کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - گلزن صرب تبار فلورانسی ها تنها یک قدم تا رسیدن به رکورد اعجوبه پرتغالی فوتبال جهان فاصله دارد و گلزن ویولای در طی این مسیر، توقف‌ ناپذیر همچنان می‌ تازد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، با به ثمر رساندن دو گل یا اصطلاحاً 'دبلی' که دوشان ولاهوویچ، مهاجم تیم ملی فوتبال صربستان و باشگاه فیورنتینا در مسابقه‌ برابر سالرنیتانا از خود به ثبت رساند، با بیست و یک سال و سیصد و هجده روز سن، تبدیل به جوان‌ ترین بازیکن رقابت های لیگ سری‌ آ ایتالیا از فصل 1958/1959 (آلتافینی و آنجلیلو) شد که در پایان هفته هفدهم مسابقات سری‌ آ، حداقل پانزده مرتبه موفق به گلزنی می‌ شود.

آقای گل رقابت های لیگ سری‌ آ ایتالیا در مسابقات فصل جاری، تعداد گل‌ های به ثمر رسانده‌ی خود در سال ۲۰۲۱ میلادی را به عدد سی و یک رساند تا بدل به سومین بازیکن رقابت های لیگ سری‌ آ ایتالیا در طول شصت سال گذشته شود که در یک سال میلادی بیش از سی بار گلزنی می‌ کند. پیش از دوشان ولاهوویچ، کریستیانو رونالدو با زدن سی و سه گل در سال ۲۰۲۰ و لوکا تونی با زدن سی و یک گل در سال ۲۰۰۵ موفق شده بودند چنین رکوردی را از خود به ثبت برسانند. پیش از این، کریستیانو رونالدو نخستین بازیکن سری‌ آ از سال ۱۹۶۱ به حساب می‌ آمد که در یک سال میلادی، سی و سه مرتبه موفق به گلزنی شده بود و شماره نُه ویولا برای شکستن رکورد فوق ستاره‌ی پرتغالی، فقط و فقط به دو گل دیگر احتیاج دارد.

9404