جانشین احتمالی رونالدو در یوونتوس: مهاجم فیورنتینا

جانشین احتمالی رونالدو در یوونتوس: مهاجم فیورنتینا

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در نظر دارد که ترکیبی مطمئن را برای فصل آینده بسازد. حالا و با حضور آلگری دوباره بحث خروج رونالدو داغ شده است. مربی ایتالیایی و بازیکن پرتغالی رابطه چندان گرمی ندارند و حالا مطبوعات ایتالیا مدعی شده اند که یوونتوس در نظر دارد که دوشان ولاهوویچ یکی از آماده ترین مهاجمان فوتبال ایتالیا را برای جانشینی رونالدو به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم فیورنتینا که فقط 21 سال سن دارد، پایان فصل درخشانی را داشته است. او در لیگ ایتالیا 21 گل و دو پاس گل داشته است و حضورش در یووه جایگاه موراتا را هم به خطر خواهد انداخت چرا که مهاجم اسپانیایی فصل را با یازده گل و ده پاس گل به اتمام رساند.

بازیکن صربستانی که در آکادمی پارتیزان بلگراد رشد کرده، در سال 2018 با دو میلیون یورو به فیورنتینا ملحق شد اما حالا در سایت ترانسفرمارکت 45 میلیون یورو می ارزد. البته پیوستن ولاهوویچ به یوونتوس به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از اصلی ترین نکات می تواند جدایی کریستیانو رونالدو باشد که شایعاتی در مورد پیوستنش به پی اس جی مطرح است. از طرفی دیگر گفته می شود که ایکاردی مهاجم آرژانتینی پی اس جی هم مورد توجه یووه قرار دارد و باید دید که تورینی ها از میان او و ولاهوویچ چه کسی را برای ترکیبشان انتخاب خواهند کرد.

4125