افشا شدن نصیحت‌های زلاتان به کیلیان امباپه

افشا شدن نصیحت‌های زلاتان به کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی روسونری فاش کرد که اخیرا به کیلیان امباپه گفته از پاریسن ژرمن جدا شود و به رئال مادرید بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد امباپه با پی اس جی در تابستان آینده به پایان می‌رسد و قهرمان جام جهانی 2018 هنوز تصمیم مشخصی بابت این موضوع نگرفته است. بسیاری از رسانه‌ها و اهالی فوتبال مدعی هستند که او در نهایت لباس رئال مادرید را برتن خواهد کرد، اما رسانه‌های پاریسی خبر از پیشنهاد وسوسه انگیز ناصر الخلیفی به امباپه می‌دهند. 

به نقل از سایت گل، زلاتان مرد افسانه‌ای سوئدی به اکیپ گفت: "فقط کیلیان می‌تواند بگوید که مقصد بعدی‌اش کدام تیم است. بستگی به خواسته‌ها و افکارش دارد. اگر من به جای امباپه بودم، دوست داشتم به یک تیم دیگر بروم، اما اگر پی‌اس‌جی بودم، سعی می‌کردم او را حفظ کنم. مشخص است که پی‌اس‌جی دست از تلاش برای تمدید قرارداد او بر نمی‌دارد، اما آیا خودش هم می‌خواهد بماند؟ من همچنین فکر می‌کنم که باشگاه‌های زیادی به دنبال او هستند. اگر شما مربی فوتبال هستید و تمامی شرایط لازم را دارید، اما دوست ندارید امباپه در تیم‌تان باشد، پس بدانید در جای اشتباهی قرار دارید. او در این باره از من سوال کرد و به او گفتم که اگر جای تو بودم، به رئال می‌رفتم. من در تیم‌ها و کشورهای مختلف زیادی بازی کردم و اینطوری یاد گرفتم و بزرگ شدم. بازی کردن در شهر محل تولدتان کار آسانی است، اما شما باید کیف‌تان را ببندید و به کشورهای مختلف سفر کنید. این یک ماجراجویی بزرگ است."

4416