نصیحت جالب زلاتان ابراهیموویچ به کیلیان امباپه

نصیحت جالب زلاتان ابراهیموویچ به کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی باسابقه میلان معتقد است که کیلیان امباپه برای رسیدن به موفقیت باید روی آتش راه برود و به خودش ضربه بزند!

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی بیست و دو ساله در چند فصل اخیر توانسته خودش را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا مطرح کند. او همراه با پاریسن ژرمن به افتخارات زیادی دست پیدا کرده و با تیم ملی فرانسه نیز قهرمان جام جهانی 2018 شده است و همیشه نامش در بین نامزدهای نهایی توپ طلا دیده می‌شود. اما شرایط برای کیلیان امباپه در پارک دو پرنس با قبل تغییر کرده است. این مهاجم گلزن در چند مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که قصد خروج از این تیم و پیوستن به رئال مادرید را دارد و همین موضوع باعث شده تا دیگر همانند گذشته، مورد تشویق و حمایت هواداران پاریسی قرار نگیرد. 

به نقل از سایت گل، زلاتان بازیکن سابق تیم‌های پاریسن ژرمن، بارسلونا، منچستریونایتد و اینتر به Telefoot گفت: "من عاشق امباپه هستم، اما او به اندازه کافی تلاش نمی‌کند. اگر یاد بگیرد که چطوری به خودش صدمه بزند و روی آتش راه برود، به یک بازیکن بی بدیل تبدیل خواهد شد. شما باید خودتان را با کسانی که فکر می‌کنید که خوب نیستند، محاصره کنید و سپس پیشرفت خواهید کرد. کیلیان در لیست 10 بازیکن برتر من قرار دارد، اما می‌داند که برای بهتر شدن باید ریسک کند."

4416