ورمزیار: استقلال اسیر حاشیه‌های نفت مسجدسلیمان نشد

ورمزیار: استقلال اسیر حاشیه‌های نفت مسجدسلیمان نشد

پایگاه خبری فوتبالی- یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت اسیر حواشی نفت مسجد سلیمان نشدند و مقابل این تیم به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، صادق ورمزیار، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی ۳ بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. استقلال اسیر حاشیه‌های تیم نفت مسجد سلیمان نشد. آبی‌ها در نیمه اول از تک موقعیت خود استفاده کردند و به گل رسیدند. نفت مسجد سلیمان موقعیت‌های خوبی خلق کرد اما استقلال در نیمه دوم بازی بهتری داشت و توانست به گل برسد. در مجموع بازی خوبی برای استقلال بود که باعث شد در نهایت به قهرمانی در نیم فصل برسد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که عملکرد خط حمله آبی‌پوشان پایتخت را چطور دید؟ گفت: من فکر می‌کنم استقلال در فاز حمله‌، در این بازی عملکرد بهتری داشت و توپ‌های کمتری لو رفت.

او درباره عملکرد دفاعی آبی‌ها خاطرنشان کرد:‌ استقلال با ۵ گل خورده توانست دفاع تیمی خوبی را تشکیل دهد. به نظر من فرهاد مجیدی باید فکری به حال پشت خط دفاع تیمش کند چون حریفان دارند از این خلأ استفاده می‌کنند. آبی‌ها وقتی بازی مالکانه ارائه می‌دهند، روی این مشکل باید بررسی دقیقی انجام دهند.

ورمزیار افزود: مشکلات استقلال به مرور حل می‌شود. با آمدن وریا غفوری، شرایط استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بهتر شد و تیم از دو طرف حمله کرد و شاهد حملات قابل توجهی از دو جناح بودیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌پوشان در پایان فصل می‌توانند جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشند؟ تاکید کرد: استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است اما باید شرایطی باید به وجود بیاید تا مشکلات برطرف شود و آبی‌ها با قدرت به کار خود دهند و بهترین نتایج را در نیم فصل دوم کسب کنند.

۴۱۵۴