نفت مسجدسلیمان صفر - استقلال یک / فرار از بحران

نفت مسجدسلیمان صفر - استقلال یک / فرار از بحران

سایت فوتبالی -   دیدار تیمهای نفت مسجدسلیمان و استقلال با تک گل روح الله باقری در وقتهای تلف شده به سود استقلال به پایان رسید تا آبی ها راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شوند.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی/ ساعت 20:45

استادیوم: شهید بهنام محمدی / تعداد تماشاگر: 15 هزار نفر

داور: رضا کرمانشاهی

استقلال با بردن نفت مسجدسلیمان از بحران فرار کرد. این تیم بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی در هفته سوم دیگر در هیچ کدام از دیدارهایش پیروز نشده بود که نتیجه اش حذف از لیگ قهرمانان و قرار گرفتن در رده یازدهم جدول بود. آبی ها اما امشب موفق شدند برای اولین بار علیرضا مرزبان را شکست دهند تا در مرحله بعدی جام حذفی حریف سایپا شود. 

شرح نیمه اول: استقلال در  نیمه اول و دقایق ابتدایی آن تیم برتر میدان بود اما هر چه به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک شدیم این تیم میزبان بود که دروازه استقلال را در چند صحنه تهدید کرد. 

شرح نیمه دوم: نمایش دو تیم در 45 دقیقه دوم هیچ نکته ای نداشت که بشود درباره اش توضیح داد!

ترکیب استقلال :مهدی رحمتی، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، علی کریمی، روزبه چشمی، جابر انصاری(90 - مهدی قائدی(110- فرشید باقری) (فرشید اسماعیلی، اللهیار صیادمنش(58 - روح الله باقری)  و  الحاجی گرو(56- مرتضی تبریزی)

ترکیب نفت مسجدسلیمان : حبیب فرعباسی، موسی کولی، مجبتی بیژن، سید محمدحسینی، میلاد خدایی(65- پیمان میری)، یوسف وکیا، علیرضاعلیزاده، محمود قائد رحمتی(71 - حسین دوستدار)، حکیم نصاری، اسماعیل شریفات(55- میلاد میداوودی)  و فرشاد جانفزا( 95- بابا احمدی)

شرح گل:

دقیقه 96:بعد از مدتها شاهد چند پاس متعدد از سوی استقلالی ها بودیم که توپ به وریا غفوری در محوطه جریمه رسید و او با یک حرکت عرضی باقری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا شماره 10 آبی ها دروازه خالی نفت را باز کند.

لحظات حساس:

دقیقه 2: فرعباسی گلر نفتی ها بعد از آنکه مانع گلزنی گرو شد شوت فرشید اسماعیلی را هم گرفت تا استقلال در دقایق ابتدایی از میزبان پیش نیفتد.

دقیقه 11: مدافع نفت اجازه نداد پاس انصاری به صیادمنش با گلزنی اللهیار همراه شود.

دقیقه 13: مهدی رحمتی به صورت درازکش شوت حکیم نصاری را دفع کرد.

دقیقه 14: فرعباسی ستاره میدان تا این دقیقه از مسابقه بوده و با یک عکس العمل زیبا شوت فرشید اسماعیلی را مهار کرد.

دقیقه 38: جانفزا فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه رحمتی داشت اما ضربه سر او با اختلاف نسبتا زیادی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 39: نفتی ها این بار از طریق زمین دروازه استقلال را تهدید کردند که رحمتی کار سختی برای مهار شوت بازیکن حریف نداشت.

دقیقه 42 شوت محکم فرشید اسماعیلی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 67: ضربه پای چپ مرتضی تبریزی آنقدری زور نداشت که گلر نفت مسجدسلیمان برای مهار آن کار سختی داشته باشد.

دقیقه 81: جانفزا فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما با بی دقتی شوتش را به بالای دروازه استقلال زد.

دقیقه 103: مرتضی تبریزی در زاویه بسته با گلر نفت مسجدسلیمان تک به تک شد و فرعباسی به او اجازه نداد که گل دوم استقلال را بزند.

 اخطار: حکیم نصاری  از نفت مسجد سلیمان و مرتضی تبریزی، وریا غفوری و مهدی قائدی از استقلال

اخراج: وریا غفوری از استقلال

1984