سکوت صلاح شکسته شد؛ وینگر مصری در لیورپول می‌ماند؟

سکوت صلاح شکسته شد؛ وینگر مصری در لیورپول می‌ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول ادعا کرد که هیچ کدام از خواسته‎هایش در موضوع تمدید قراردادش با باشگاه، غیرمنطقی و دیوانه‌وار نیست، اما همه چیز در دستان سران لیورپول است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2017، محمد صلاح با رقم 33 میلیون پوند از آ اس رم به لیورپول پیوست و موفق شد در 229 بازی 148 گل به ثمر رساند. این وینگر مصری خیلی سریع توانست در همان فصل اول دل هواداران این تیم را به دست بیاورد و تحت نظر کلوپ، به یک قهرمانی لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید. حالا تنها 18 ماه از قراردادش باقی مانده و هنوز خبر جدیدی راجع به توافق در تمدید قرارداد به گوش نرسیده است. 

به نقل از سایت گل، رئال مادرید و بارسلونا همیشه این وینگر 29 ساله را می‌خواستند، اما صلاح می‌خواهد در لیورپول به فوتبالش ادامه دهد. او در این باره به GQ Magazine گفت: "می‌خواهم بمانم، اما چیزی دست من نیست و تصمیم را آن‌ها می‌گیرند. آن‌ها می‌دانند که چه می‌خواهم و من دنبال چیزهای غیرمنطقی و دیوانه وار نیستم. حدود 5 سال از زندگی‌ام را در لیورپول سپری کرده‌ام و به خوبی این باشگاه را می‌شناسم و عاشق هواداران هستم و آن‌ها نیز مرا دوست دارند. اما تمدید قرارداد دست من نیست."

4416