یورگن کلوپ احتمال ترک لیورپول را تایید کرد

یورگن کلوپ احتمال ترک لیورپول را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ بار دیگر اعلام کرد که قصد دارد با پایان قراردادش، که در سال 2024 به پایان می‌رسد، از لیورپول جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی قرمزها در سال 2019 قراردادی 5 ساله امضا کرد، اما به طور مداوم اعلام کرده است که دیگر قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد.

کلوپ چند روز قبل اعلام کرد که "نمی‌داند" آیا قراردادش را تمدید می کند یا خیر، که هیجان زیادی را در بین هواداران و رسانه ها برانگیخت. اما کلوپ در صحبت های روز جمعه خود، تصمیم خود را آشکار کرد.

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار لیورپول مقابل وستهام در لیگ برتر گفت: "در حال حاضر برنامه‌ام رسیدن به سال 2024 است و از شما بسیار متشکرم. برنامه من همچنان ادامه دارد. تصمیم من هنوز همان است و هیچ‌چیز واقعا تغییر نکرده‌است. اگر تصمیم بگیرم در سال 2024 از تیم جدا شوم، ربطی به کیفیت تیم ندارد. تمام کاری که ما انجام می دهیم برای اهداف بلندمدت است. این باشگاه حتی باید بهتر شود، مخصوصاً زمانی که من دیگر اینجا نیستم. برنامه این است و ما روی آن کار می‌کنیم. مهم این نیست که چه مدت بمانم، مهم این است که تا زمان حضورم چگونه کار می‌کنم."

9719