روبرتو کارلوس به حراج گذاشته شد!

روبرتو کارلوس به حراج گذاشته شد!

پایگاه خبری فوتبالی - سایت eBay که در حوزه فروش کالاهای دست دوم یا کار کرده فعالیت می کند، به بازیکنان گمنام و آماتور این فرصت را داده تا شانس بازی  در کنار روبرتو کارلوس مدافع چپ اسطوره ای رئال مادرید و فوتبال برزیل را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، اگر بازیکنی در انگلیس زندگی می کند و در تیمی از لیگ های "شنبه" یا "یکشنبه" عضویت دارد (عبارتی که در فوتبال بریتانیا برای مسابقات آماتور استفاده می شود) این شانس را دارد تا در سایت eBay ثبت نام کند و با پرداخت پنج پوند در قرعه کشی هم بازی شدن با روبرتو کارلوس شرکت کند. 

بنیان خیریه "فوتبال بدون مرز" این حراجی را برنامه ریزی کرده است که درآمد حاصل از آن به کودکان نیازمند خواهد رسید. بدین ترتیب افرادی که قصد همبازی شدن با روبرتو کارلوس یا همچنین انی آلوکو ستاره سابق تیم زنان چلسی را دارند می توانند با پرداخت پنج پوند در قرعه کشی شرکت کنند.

در بیانیه "به حراج گذاشتن" روبرتو کارلوس نوشته شده است:" پنجره نقل و انتقالات ژانویه باز شد. پنج پوند هدیه کنید تا این فرصت را داشته باشید تا روبرتو کارلوس قهرمان جهان را با قراردادی برای حضور در یک بازی در تیمتان در لیگ ملی بخرید.در "انتقال رویایی" شرکت کنید. روبرتو کارلوس ملقب به روبرتوی ویرانگر. مخوف ترین ضربات آزاد را در بازی یکشنبه صبح تیمتان داشته باشید. بی خیال سواحل شوید و آماده حضور در زمین های خاکی شوید. این قهرمان جهان برای یک پیروزی واقعی می آید: لیگ فوتبال یکشنبه ها."

افراد برای این که شانس بیشتری برای پیروزی در قرعه کشی داشته باشند، می توانند هر تعداد بلیت که می خواهند بخرند. 

4125