درگذشت مدافع ترکیه‌ای در سانحه رانندگی

درگذشت مدافع ترکیه‌ای در سانحه رانندگی

پایگاه خبری فوتبالی - احمد چالیک بازیکن کنونی تیم قونیه اسپور و بازیکن سابق گالاتاسرای در یک سانحه رانندگی در شهر آنکارا در ترکیه سوار بر خودرویش جان خود را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، خودروی چالیک از جاده خارج شد و پس از چندین بار چرخیدن دور خودش واژگون شد. با وجود تلاش ها برای نجات جان این بازیکن 27 ساله در نهایت صبح امروز خبر درگذشت وی تایید شد.

تحقیقات حاکی از آن است که این بازیکن تنها سوار بر خودروی خود حرکت می کرده و پس از حضور در مراسم عروسی در مسیر بازگشت از آنکارا بوده است که ناگهان از جاده خارج می شود و جان خود را از دست می دهد.

چالیک مدافع میانی مشهوری در فوتبال ترکیه است که هشت بازی در تیم ملی کشورش داشته اما از سال 2017 در تیم ملی ترکیه بازی نکرده بود. بهترین لحظه اش حضور در لیست یورو 2016 بود هر چند که در این مسابقات بازی نکرد. این بازیکن از تیم گنچلبربیرلیغی اسپور راهی گالاتاسرای شده بود که نتوانست در غول فوتبال ترکیه موفق شود و به همین خاطر راهی قونیه اسپور شد. وی در یک سال و نیم اخیر در تیم جدیدش حضور داشت و در هفته های اخیر خوش درخشیده بود. فوتبال ترکیه از خبر درگذشت این بازیکن جوان به شوک فرو رفته و بازیکنان ترکیه ای در پیام هایی درگذشت وی را تسلیت گفتند.

4125