قرارداد حکیم زیاش با گالاتاسرای دائمی شد

قرارداد حکیم زیاش با گالاتاسرای دائمی شد

پایگاه خبری فوتبالی- انتقال حکیم زیاش از چلسی به گالاتاسرای از حالت قرضی به دائمی تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو
حکیم زیاش هافبک مراکشی سابق باشگاه چلسی که فصل گذشته به شکل قرضی برای تیم گالاتاسرای قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه بازی می کرد با توافق دو باشگاه به حالت دائمی تبدیل شد و از این پس زیاش بازیکن باشگاه شهر استانبول خواهد بود. پیش از این شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه گالاتاسرای قصد دارد حکیم زیاش را به چلسی بازگرداند و دایچی کامادا هافبک ژاپنی را که قرارداد او با لاتزیو تا پایان فصل جاری اعتبار داشت را به خدمت بگیرد اما این بازیکن ژاپنی در نهایت راهی کریستال پالاس شد تا گالاتاسرای مجبور به دائمی کردن قرارداد هافبک مراکشی خود شود.

حکیم زیاش، ستاره پیشین چلسی در تابستان گذشته سرانجام پس از قبولی در تست‌های پزشکی قهرمان دو فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه، با عقد قراردادی قرضی با بند خرید دائمی به گالاتاسرای پیوست. در مورد این بازیکن پس از رد شدن در تست‌های پزشکی باشگاه النصر عربستان زمزمه‌هایی مبنی بر تکرار این اتفاق در معاینات پزشکی گالاتاسرای نیز مطرح شده بود اما در نهایت این بازیکن در آزمایشات باشگاه ترکیه‌ای قبول شد تا راهی لیگ این کشور شود.

زیاش پس از موفقیت در تیم آژاکس آمستردام هلند زیر نظر اریک تن هاگ راهی چلسی شد اما در این تیم نتوانست بازیکن موثر قبلی باشد و به همین دلیل راهی فوتبال ترکیه شد و فصل گذشته در ۱۸ بازی آمار ۶ گل و ۳ پاس را برای گالاتاسرای در سوپرلیگ ترکیه ثبت کرد.

۱۰۰۹