مدافع راست منچستریونایتد هدف اول گالاتاسرای برای فصل آینده

مدافع راست منچستریونایتد هدف اول گالاتاسرای برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع منچستریونایتد در صدر لیست علاقه مندی های قهرمان سوپرلیگ ترکیه برای نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی مطابق خبر فابریزیو رومانو آرون ون بیساکا، مدافع کناری منچستریونایتد، هدف اصلی گالاتاسرای در این تابستان است و ظاهراً تیم ترکیه‌ای به طور قابل توجهی خوش‌ بین است تا بتواند با منچستریونایتد به توافق برسد.

با توجه به برنامه ریزی گروه مالک جدید شیاطین سرخ یعنی کمپانی INEOS برای بازنگری در تیم منچستریونایتد در پنجره های نقل و انتقالات تابستانی، تعدادی از بازیکنان فصل گذشته احتمالا در تابستان امسال باشگاه را ترک خواهند کرد. بازیکنانی مانند آنتونی مارسیال، رافائل واران و براندون ویلیامز همگی پس از پایان قرارداد خود باشگاه را ترک کرده‌اند و ممکن است چند بازیکن دیگر در تابستان امسال از تیم بروند. یکی از بازیکنانی که آینده ای نامشخص دارد، ون بیساکا است که در هفته های اخیر با تیم های مختلفی از سراسر اروپا مذاکره داشته است.

بر اساس گزارش‌ها در انگلیس، رم هم دیگر تیم مشتاق جذب این بازیکن انگلیسی است و گالاتاسرای، قهرمان ترکیه، نیز مذاکراتی با او داشته است. در حالی که انتقال مک تامینی هافبک موفق شیاطین سرخ به دلیل قیمت گذاری بالای منچستریونایتد پیچیده تر به نظر می رسد، معامله برای ون بیساکا می تواند آسان تر باشد.

به گزارش روز دوشنبه روزنامه صباح، گالاتاسرای ون بیساکا را هدف اولین انتخاب خود قرار داده است و او اکنون در صدر لیست قهرمان ترکیه قرار دارد. این نشریه ترکیه ای فکر می کند که منچستریونایتد می تواند در هفته های آینده مبلغ مورد نظر خود را برای دفاع کناری کاهش دهد و به طور بالقوه می تواند قراردادی با قیمت کمتر از ۲۰ میلیون یورو منعقد شود. با توجه به اینکه این بازیکن ۲۶ ساله تنها یک سال از قراردادش در اولدترافورد باقی مانده است، باشگاه های سراسر اروپا شانس خود را برای جذب او با به یک قرارداد مقرون به صرفه تلاش خواهند کرد.

۱۰۰۹