سرژ اوریر راهی گالاتاسرای شد

سرژ اوریر راهی گالاتاسرای شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست ساحل عاجی سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام راهی فوتبال ترکیه شد.

به گزارش فوتبالی ، سرژ اوریر مدافع راست ساحل عاجی که سابقه بازی برای تیم های پاری سن ژرمن و تاتنهام و ناتینگهام فارست را دارد با مبلغ ۸۰۰ هزار یورو راهی گالاتاسرای در فوتبال ترکیه شد. انتقال این بازیکن از لیگ برتر انگلیس به لیگ ترکیه به صورت شش ماهه و تا پایان فصل خواهد بود و طرفین در صورت تمایل می توانند قرارداد را تمدید کنند.

این بازیکن در تابستان مدنظر باشگاه میلان هم قرار داشت که این اتفاق رخ نداد. در تابستان پیشین و با اعلام فابریتزیو رومانو، میلان مذاکرات خود را با این مدافع ساحل عاجی بر سر انتقال به باشگاه ایتالیایی آغاز کرده بود و این ملی پوش ساحل عاجی به گزینه اول روسونری در سمت راست تبدیل شده بود.

فولام، گالاتاسرای و اتلتیکو مادرید همگی تیم هایی بودند که خواهان به خدمت گیری سرژ اوریر به شمار می رفتند ولی با پایان یافتن مهلت فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا این بازیکن ۳۰ ساله که سابقه بازی برای ویارئال اسپانیا را هم دارد ترجیح داد به ویلفرد زاها هم تیمی خود در تیم ملی ساحل عاج ملحق شود و بازی در سوپرلیگ ترکیه را تجربه کند. پیش از این هم امانوئل ابوئه مدافع ساحل عاجی سابق آرسنال سابقه بازی در لیگ ترکیه و باشگاه گالاتاسرای را داشته است.

۱۰۰۹