فوری؛ دو ستاره بارسلونا به ال‌کلاسیکو رسیدند

فوری؛ دو ستاره بارسلونا به ال‌کلاسیکو رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی - پدری و فران تورس دو ستاره بارسلونا پس از منفی شدن تست‌هایشان، به ریاض عربستان خواهند رفت تا در ال‌کلاسیکو حضور داشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از چهارچوب نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه کینگ عبدالله در کشور عربستان به مصاف هم خواهند رفت. صبح روز دوشنبه تست PCR تورس و پدری برای چندمین بار مثبت شده بود و قرار بود که کاروان آبی اناری‌ها بدون این دو به ریاض بروند، اما در آخرین لحظات، جواب تست این دو، منفی شد و حالا قرار است که در ال کلاسیکو جذاب حضور داشته باشند. 

به نقل از مارکا، اما از طرفی این دو بازیکن از مشکل آمادگی جسمانی رنج می‌برند. پدری از ماه سپتامبر موفق به بازی کردن نشده و فران تورس که به تازگی به بارسا پیوسته، نتوانسته در تمرینات ژاوی حضوری مستمر داشته باشد. همچنین پدری 19 ساله در این فصل تنها 4 بار با پیراهن بارسا به میدان رفته است.

خوان لاپورتا در روز دوشنبه موفق شد سرانجام قرارداد فران تورس را ثبت کند. رئیس بلوگرانا پس از آن که دید هیچ باشگاهی خریدار ساموئل اومتیتی نیست، با این مدافع فرانسوی تمدید کرد و به همین دلیل آن‌ها توانستند انتقال وینگر سابق منچسترسیتی را در لالیگا به ثبت برسانند. 

4416