غیبت دو ستاره بارسلونا برای ال‌کلاسیکو تائید شد

غیبت دو ستاره بارسلونا برای ال‌کلاسیکو تائید شد

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس و پدری دو ستاره بارسلونا به خاطر ابتلا به کووید 19 قادر به همراهی کاتالان‌ها در ال‌کلاسیکو چهارشنبه شب نخواهند بود. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از چهارچوب سوپر کاپ اسپانیا، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه کینگ عبدالله به مصاف هم خواهند رفت و به نظر می‌رسد ژاوی برای این دیدار حساس نیز مشکلات فراوانی دارد. این دیدار فرصت خیلی خوبی برای ژاوی هرناندز می‌باشد تا با کسب یک جام، آن هم مقابل رقیب دیرینه، کمی جو ملتهب نیوکمپ را آرام کند، اما سرمربی سابق السد کار بسیار سختی دارد.

به نقل از مارکا، دوشنبه عصر کاروان آبی اناری‌ها برای حضور در ال‌کلاسیکو، راهی عربستان خواهند شد و صبح امروز دوباره از پدری و فران تورس، دو ستاره اسپانیایی بلوگرانا تست گرفته شد، اما همچنان جواب تست‌ها مثبت است. البته اگر جواب تست پدری منفی می‌شد، او می‌توانست در پرواز تیم حضور داشته باشد، ولی فران تورس در هر صورت شانسی نداشت، چون لاپورتا هنوز نتوانسته قرارداد این بازیکن را در لالیگا به ثبت برساند. ژاوی همچنین در این بازی، اریک گارسیا را به خاطر مصدومیت از ناحیه کشاله ران پای راست در اختیار ندارد. 

در آخر فرنکی دی یونگ و رونالد آرائوخو جواز حضور در ال‌کلاسیکو را دریافت کردند. این دو بازیکن در جریان دیدار مقابل لینارس در کوپا دل ری دچار مصدومیت جزئی شده بودند.

4416