عکسی که نامزد رونالدو از خمیربازی دخترهای رونالدو در روز تعطیل منتشر کرد

عکسی که نامزد رونالدو از خمیربازی دخترهای رونالدو در روز تعطیل منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - خانواده کریستیانو رونالدو در این روز های آغاز سال جدید میلادی اوقات خوشی را سپری می کند و نامزد فوق ستاره پرتغالی با فرزندان کریستیانو رونالدو مشغول است.

به گزارش فوتبالی، به تازگی جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو تصویری را به اشتراک گذاشته است که در آن می بینیم در روز شنبه که روز تعطیل در کشور انگلیس به حساب می آید، با دو دختر رونالدو یعنی آلانا مارتینا و اوا مشغول خمیر بازی و درست کردن شکل های مختلف و همچنین شبیه سازی کیک و شیرینی شده است!

سال گذشته بود که برای اولین بار انتقاداتی از جورجینا رودریگز مطرح شد که برای تربیت و بزرگ کردن بچه های رونالدو وقت نمی گذارد چرا که او مشغول کار ها و فعالیت های خودش است و به بچه ها رسیدگی نمی کند و ترجیح می دهد آن ها را به پرستار بسپارد. پس از آن انتقاد ها، جورجینا رودریگز در برابر این حرف ها موضع گرفت و گفت که افتخار می کند که خودش بچه ها را بزرگ می کند و از آن ها مراقبت می کند و وظیفه تربیت بر عهده او است.

از آن زمان به بعد بود که همواره او تصاویری را از بچه ها و در حالی که مشغول بازی و صرف کردن وقت به همراه آن ها است، منتشر می کند.

1470