نیوکاسل مقصد جدید و ناگهانی ستاره منچستریونایتد

نیوکاسل مقصد جدید و ناگهانی ستاره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی مارسیال مهاجم منچستریونایتد شانس ادامه دادن به فوتبالش در انگلیس را هنوز دارد و مقصد احتمالی‌اش نیوکاسل قعرنشین است. 

به گزارش فوتبالی، در دسامبر سال گذشته فیلیپ لمبولی مدیر برنامه‌های مارسیال تائید کرد موکلش به دنبال راه خروجی از منچستریونایتد در ژانویه است، زیرا به اندازه کافی به او بازی نمی‌رسد. 

به نقل از دیلی میل، در ابتدا ادی هاو سرمربی نیوکاسل علاقه‌ چندانی به جذب مارسیال نداشت، زیرا معتقد بود که او بازیکن دلخواهش نیست، اما در چند روز گذشته پس از درج اخباری مبنی بر مصدومیت طولانی مدت کالوم ویلسون تا پایان فصل، حالا هاو نظرش را درباره مهاجم بیست و شش ساله عوض کرده است. 

در هفته‌های اخیر با شیوع دوباره ویروس کرونا در اروپا، نیوکاسل نمی‌خواهد هیچ کدام از بازیکنانش را از دست بدهد، بلکه می‌خواهد با خریدن چند بازیکن مطرح، از سقوط به دسته پائین‌تر جلوگیری کند. آن‌ها در چند روز گذشته به توافقاتی با کیران تریپیر، مدافع ملی پوش انگلیسی اتلتیکو مادرید رسیدند و حالا می‌خواهند در پست‌های دیگر نیز اقدام به جذب بازیکن کنند و مارسیال گزینه مناسبی است. این مهاجم فرانسوی 3 سال از قراردادش با منچستریونایتد باقی مانده و در کل این فصل، تنها 2 بار برای شیاطین سرخ به میدان رفته است. 

4416