منصرف شدن نیوکاسل از خرید هافبک منچستریونایتد

منصرف شدن نیوکاسل از خرید هافبک منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های بریتانیایی مدعی هستند که سران باشگاه نیوکاسل، دیگر علاقه‌ای برای خرید جسی لینگارد، هافبک 29 ساله منچستریونایتد ندارند. 

به گزارش فوتبالی، از زمان شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی، همیشه اخباری مبنی بر خروج چندین بازیکن از منچستریونایتد به گوش می‌رسید و جسی لینگارد یکی از همین بازیکنان ناراضی در الدترافورد است. او سال گذشته عملکردی بسیار خوب در وستهام داشت و انتظار می‌رفت که در این فصل مدت زمان بیشتری به او بازی برسد، اما نه اوله گونر سولشر و نه رالف رانگنیک، اعتقاد چندانی به او ندارند. 

به نقل از سایت گل، نیوکاسل یکی از مشتریان جدی این هافبک 29 ساله بود و می‌خواست او را تا پایان فصل به به صورت قرضی به سنت جیمز پارک ببرد، اما در حین مذاکرات، دو باشگاه تاکنون نتوانسته‌اند بر سر مبلغ قرارداد قرضی به توافق برسند و حالا اسکای اسپورتس مدعی است که مدیران متمول نیوکاسل تسلیم شده‌اند و حالا به دنبال جذب دیگر گزینه‌های خود هستند. 

لینگارد در این فصل تنها 9 بار با لباس شیاطین سرخ به میدان رفته و موفق نشده هیچ وقت در ترکیب اصلی قرار بگیرد. او امیدوار بود که در فصل منتهی به جام جهانی 2022، در تیمی باشد که فرصت بازی بیشتری گیرش بیاید، اما فعلا به نیمکت نشین محض تبدیل شده است.

4416