اولین گل بارسلونا در 7 سال میلادی اخیر توسط چه کسانی زده شد؟

اولین گل بارسلونا در 7 سال میلادی اخیر توسط چه کسانی زده شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و مایورکا در هفته نوزدهم از رقابت های لالیگا به مصاف هم رفته اند و تا پایان نیمه اول، بارسلونا موفق شد با تک گل لوک دی یونگ مایورکا را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، این بازی اولین بازی بارسلونا در سال جدید میلادی است و از این نظر می تواند قابل توجه باشد. شاگردان ژاوی در تلاش هستند تا این بازی را با پیروزی به پایان برسانند و بدین ترتیب شروعی خوب در سال جدید داشته باشند.

لوک دی یونگ در این بازی موفق شد گل اول بارسلونا را به ثمر برساند. این گل، اولین گل بارسلونا در سال 2022 میلادی است و بدین ترتیب دی یانگ نام خود را به عنوان اولین گلزن سال جدید میلادی بارسلونا مطرح کرد.

اگر بخواهیم نگاهی به گلزن های بارسلونا در 7 سال اخیر بیندازیم، می بینیم که در سال 2015، نیمار اولین گل بارسلونا را زده است، در سال 2016، لیونل مسی گل اول بارسا را زده است و در سال 2017 هم مسی اولین گل بارسا را زده است.

در سال 2018، خوزه آرنایز اولین گل بارسا را زد و در سال 2019 باز هم این مسی بود که اولین گل را برای آبی و اناری پوشان به ثمر رساند. در سال 2020 لوئیس سوارز و در سال 2021 هم فرنکی دی یونگ گل اول بارسا را زدند. اکنون هم لوک دی یونگ گل اول بارسلونا را زده است.

1470