برابری لوک دی یونگ با رکورد جالب مسی

برابری لوک دی یونگ با رکورد جالب مسی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که لوک دی یونگ که در ابتدای این فصل و با نظر رونالد کومان به بارسلونا آمد، زیر نظر ژاوی هرناندز احیا شده است به طوری که او در بازی مقابل لوانته تبدیل به ناجی و تعویض طلایی بارسلونا شد و موفق شد گل سوم بارسلونا را مقابل لوانته به ثمر برساند و هر سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

به گزارش فوتبالی، لوک دی یونگ این گل پیروزی بخش بارسلونا را در دقایق پایانی بازی با ضربه سر به ثمر رساند و بدین ترتیب نشان داد که بازیکن توانمندی روی توپ های هوایی و ضربات سر است؛ همان چیزی که رونالد کومان درباره آن صحبت کرده بود و به همین دلیل به سراغ جذب دی یونگ رفته بود. البته خود کومان نتوانست به درستی از دی یونگ بازی بگیرد و اکنون دی یونگ زیر نظر ژاوی عملکرد بهتری دارد.

لوک دی یونگ با زدن 5 گل از روی ضربات سر اکنون تبدیل به بازیکنی شده که در 15 سال اخیر، بیشترین گل را در طی یک فصل از روی ضربه سر به ثمر رسانده است. این رکورد دی یونگ دقیقا همان رکورد مسی در فصل 2014/15 است. مسی هم در آن فصل 5 گل از روی ضربات سر به ثمر رسانده بود و اکنون دی یونگ با او برابر شده است. لوئیس سوارز هم در فصل 2015/16، پنج گل از روی ضربات سر به ثمر رساند.

1470