باخت لالیگایی بارسلونا پس از حذف از لیگ اروپا

باخت لالیگایی بارسلونا پس از حذف از لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و آلمریا در ورزشگاه خانگی تیم آلمریا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آلمریا موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به این که رئال مادرید شب گذشته مقابل اتلتیکو مادرید به تساوی یک بر یک رسیده بود، بارسلونا این فرصت را داشت تا با پیروزی مقابل آلمریا، اختلاف امتیاز خود با رئال مادرید را به عدد ده برساند اما اکنون بارسلونا مقابل آلمریا شکست خورد تا اختلاف امتیاز رئال مادرید و بارسلونا روی همان عدد هفت باقی بماند و رئال مادرید همچنان این شانس را داشته باشد تا بتواند به بارسلونا برسد.

بارسلونا پس از باخت مقابل منچستر یونایتد و حذف از رقابت های لیگ اروپا، اکنون در لالیگا هم مقابل آلمریا باخت و به این ترتیب دومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد و باید دید که اوضاع برای شاگردان ژاوی هرناندز در ادامه به چه شکل ادامه پیدا خواهد کرد.

تک گل این بازی را ال‌بیلال در دقیقه 24 برای آلمریا به ثمر رساند. او در حالی که با تراشتگن تک به تک شده بود، شوت خود را به زیر طاق دروازه بارسلونا زد.

تماشای خلاصه بازی آلمریا 1-0 بارسلونا

1470