اولین خروجی احتمالی بارسلونا در ژانویه

اولین خروجی احتمالی بارسلونا در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی - خبرگزاری‌های برزیلی از علاقه باشگاه فلامینگو به نتو دروازه‌بان بارسلونا خبر می‌دهند. 

به گزارش فوتبالی، از ژانویه سال گذشته نتو 32 ساله می‌خواست از بارسلونا برود، اما درخواست خروجش توسط سران کاتالان‌ها رد شد، اما حالا پس از یک سال ممکن است به خواسته خودش برسد. 

به نقل از دیاریو اسپورت، فلامینگو مذاکراتش را با مدیربرنامه‌های نتو آغاز کرده و آن‌ها می‌خواهند در ژانویه و حداقل در تابستان آینده، او را به خدمت بگیرند. نتو در یک دهه گذشته در باشگاه‌های بزرگی همچون یوونتوس، فیورنتینا، والنسیا و بارسلونا بازی کرده و حالا می‌خواهد به برزیل برگردد تا فوتبالش را در سرزمین مادری‌اش ادامه دهد.

نتو در این فصل تنها دو بار برای بلوگرانا به میدان رفته و هر دو بار به خاطر مصدومیت مارک آندره تراشتگن در دیدارهای مقابل رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو در ماه آگوست بوده است و از آن موقع او دیگر فرصت بازی در تیم اول بارسا نداشت و به نظر می‌رسد او تنها در رقابت‌های کوپا دل ری در درون دروازه کاتالان‌ها قرار خواهد گرفت. 

در صورت خروج نتو، بارسلونا از ایناکی پنیا به عنوان جانشینش و دروازه‌بان دوم استفاده خواهد کرد و البته لازم به ذکر است که در چند روز گذشته اخباری مبنی بر خروج این گلر جوان نیز به گوش می‌رسید.

4416