از اتحاد تا نیوکمپ؛ قدم به قدم با جزئیات مراحل انتقال فران تورس

از اتحاد تا نیوکمپ؛ قدم به قدم با جزئیات مراحل انتقال فران تورس

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم اسپانیایی منچستر سیتی در نهایت به جمع آبی و اناری پوشان بندر بارسلون ملحق شد اما جالب است بدانید که فران تورس تورس در سال 2017 نیز می‌توانست به جمع نفرات بلوگرانا در نیوکمپ اضافه شود.

به گزارش فوتبالی، فرناندز پولو، روزنامه نگار سرشناس اسپانیایی و از خبرنگاران نزدیک به باشگاه کاتالانی گفته، فران تورس در ابتدا از طریق تماس تلفنی با ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و تازه وارد آبی اناری ها صحبت کرده و به او گفته که حاضر است در هر پستی که ژاوی تشخیص دهد، در تیم بارسلونا بازی کند.

بعد از این تماس تلفنی و گفت و گو با شخص ژاوی هرناندز، فران تورس در مرحله‌ی دوم با خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه کاتالانی نیز صحبت کرده و وقتی از علاقه‌ی جدی بلوگرانا نسبت به خودش با خبر شد، به ریاست این باشگاه اطلاع داده که هر کاری که لازم باشد، برای پیوستن به باشگاه بارسلونا انجام خواهد داد. 

بعد از این صحبت ها، فران تورس در نهایت با پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی و هم‌وطن خودش گفت و گو کرده و  گفته که می‌خواهد به اسپانیا و باشگاه بارسلونا بپیوندد. بعد از انجام هماهنگی آخر با پپ گواردیولا، متئو المانی، از مدیران ارشد کاتالان ها برای نهایی کردن انتقال فران تورس راهی شهر منچستر در انگلستان شد. این مدیر ارشد آبی اناری‌ها در تاریخ بیست و ششم نوامبر با سوریانو دیدار کرده و سرانجام قرارداد انتقال فران تورس از اتحاد به نیوکمپ نهایی و به مرحله‌ی اجرا درآمد.

9404