مبلغ پرداختی بارسلونا به سیتیزن‌ها برای فران تورس مشخص شد: صفر!

مبلغ پرداختی بارسلونا به سیتیزن‌ها برای فران تورس مشخص شد: صفر!

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس آخرین گزارشات منتشر شده توسط خبرنگاران رسانه ها در کشورهای اسپانیا و انگلستان، مدیریت آبی د اناری پوشان بندر بارسلون برای انتقال مهاجم اسپانیایی منچستر سیتی به تیم خودشان، هیچ هزینه ای را متقبل نشده اند و حتی یک یورو نیز پرداخت نکرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جرارد رومرو، روزنامه نگار نشریات اسپانیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه کاتالانی، باشگاه بارسلونا تاکنون حتی یک یورو نیز به عنوان هزینه‌ی انتقال فران تورس، مهاجم اسپانیایی منچستر سیتی به مقصد نیوکمپ، به مدیران سیتیزن ها پرداخت نکرده است.

در واقع مبلغ این انتقال در چهار قسط به باشگاه منچستر سیتی انگلستان پرداخت خواهد شد که موعد و سررسید اولین قسط در ماه جولای میلادی معادل با تیر ماه شمسی به حساب باشگاه منچستر سیتی واریز خواهد شد.

مدیریت باشگاه کاتالان ها پیش از این نیز گفته بود که آن ها تنها بیست میلیون یورو برای هزینه کردن در پنجره‌ی زمستانی پیش رو در اختیار دارند.

با این اوصاف، باشگاه کاتالانی امیدوار است با خروج و فروش تعدادی از بازیکنانش در نقل و انتقالات زمستانی در پنجره‌ی ژانویه‌ی پیش رو، وضعیت به نفع آن ها تغییر کند.

لازم به ذکر است که باشگاه بارسلونا فران تورس را به قیمت پنجاه و پنج میلیون یورو ثابت و ۱۰ میلیون یورو متغیر شامل پاداش ها و غیره... خریداری کرده است.

9404