پاسخ رد منچسترسیتی به بارسلونا در مورد ستاره اسپانیایی

پاسخ رد منچسترسیتی به بارسلونا در مورد ستاره اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا برای تقویت ترکیبش در تابستان گذشته تلاش های زیادی داشت هر چند که مشکلات مالی آنها باعث شده بود تا صرفا به دنبال خرید قرضی یا معاوضه بازیکنان باشند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با بازیکنان زیادی از منچسترسیتی مذاکره کرد که در روزهای اخیر اخباری از تمایل آنها به جذب استرلینگ، لاپورت و برناردو سیلوا مطرح شده بود و حالا خبر می رسد که انها برای جذب یک ستاره دیگر هم از تیم انگلیسی تلاش کرده اند: فران تورس.

اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا از منچسترسیتی در مورد خرید فران تورس پرسیده اما با پاسخ منفی قاطعانه از جانب این باشگاه مواجه شده است. شرایط مالی بارسلونا مانع از آن شد تا او را به خدمت بگیرند. بارسا می خواست که فران را به صورت قری با بند خرید به اتمام برسد اما این بازیکن با توجه به منتفی شدن جذب کین نقشی کلیدی در تیم گواردیولا دارد. فران تورس تا 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد و گواردیولا نیز به شکل ویژه ای روی این بازیکن حساب می کند.

فران یکی از ستارگان آینده فوتبال اسپانیا است که لوئیز انریکه نیز در تیم ملی اسپانیا به شکل ویژه ای روی این بازیکن و توانایی هایش حساب باز کرده است.

4125