نامه خداحافظی احساسی ستاره جدید بارسلونا با منچسترسیتی

نامه خداحافظی احساسی ستاره جدید بارسلونا با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس ستاره جدید بارسلونا با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی از باشگاه منچسترسیتی و هوادارانش تشکر و خداحافظی کرد. 

به گزارش فوتبالی، در سال 2020 فران تورس با مبلغ 23 میلیون یورو از والنسیا جدا شد و منچسترسیتی پیوست و حالا پس از گذشت 1 سال و شش ماه، با رقم 55 میلیون یورو به بارسلونا رفت تا بار دیگر در اسپانیا و لالیگا توپ بزند. 

به نقل از مارکا، فران تورس با انتشار پستی در صفحات رسمی خودش در شبکه‌های مجازی نوشت: "سیتیزن‌های عزیزم، من دوستان بسیار خوبی در منچستر جا گذاشتم، اما همیشه خاطرات و تجربه‌های شیرین شما را در قلبم حمل می‌کنم. متاسفانه پاندمی کرونا اجازه نداد تا به طور کامل از زیبایی‌های شهر منچستر لذت ببرم، اما سال گذشته به شدت برای من خاص بود."

"در سیتی من نه تنها به عنوان یک بازیکن، بلکه به عنوان یک انسان نیز بزرگ شدم و پیشرفت کردم. حس می‌کنم الان خیلی قوی‌تر هستم و می‌توانم با هر چالشی در زندگی‌ام روبرو شوم. به خودم می‌بالم که زمانی لباس سیتی را بر تن می‌کردم. به غیر از تمامی تجربه‌های شیرین، قهرمانی در لیگ برتر و کارابائو کاپ و حضور در فینال لیگ قهرمانان می‌خواهم از تمامی هواداران وفادار سیتی تشکر کنم. همچنین از پپ گواردیولا نیز تشکر می‌کنم، آن‌ها فرصتی استثنائی در اختیارم قرار دادند و همیشه محبت آن‌ها در قلب و ذهنم باقی خواهد ماند. حالا به اسپانیا باز می‌گردم، اما مطمئن باشید با پیروزی‌های سیتی خوشحال خواهم شد و قطعا بخشی از قلبم همیشه در منچستر خواهد ماند."

4416