ادعای جالب مدیر اجرایی بایرن مونیخ در رابطه با جذب هالند

ادعای جالب مدیر اجرایی بایرن مونیخ در رابطه با جذب هالند

پایگاه خبری فوتبالی - اولیور کان اسطوره و مدیر اجرایی بایرن مونیخ اصرار دارد که باواریایی‌ها هیچ نیازی به خرید بازیکنی همچون ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند ندارند. 

به گزارش فوتبالی، در حالی روبرت لواندوفسکی گلزن لهستانی بایرن در بهترین روزهای فوتبالی‌اش قرار دارد، مینو رایولا ایجنت هالند ادعا کرد که غول آلمانی یکی از مشتریان اصلی موکلش می‌باشد و همین حرف‌ها باعث شد تا شایعاتی مبنی بر ناراحتی و خروج لواندوفسکی از آلیانز آرنا به گوش برسد. 

به نقل از رسانه‌های آلمانی، روبرت لواندوفسکی در دو فصل اخیر بدون شک یکی از بهترین بازیکنان دنیا بوده و در رده بندی‌ بهترین بازیکنان برای جایزه توپ طلا نیز پس از لیونل مسی، در رده دوم قرار گرفت تا نشان دهد که حتی در 33 سالگی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

حالا پس از انتشار مبلغ بند فسخ قرارداد ارلینگ هالند، گفته می‌شود که بایرن مونیخ در کنار رئال مادرید و منچسترسیتی برای جذب این ستاره نروژی تلاش خواهند کرد، اما کان ادعای دیگری دارد. مدیر اجرایی باواریایی‌ها در این رابطه گفت: "ما روبرت لواندوفسکی را در اختیار داریم که ایمان دارم در چند فصل آینده نیز بین 30 الی 40 گل به ثمر خواهد رساند، پس نیازی به خرج کردن برای بازیکنی چون هالند نیست."

4416