مدیر بایرن‌مونیخ دیدار با رایولا را تایید کرد: بله؛ اما هالند بازیکن دورتموند است!

مدیر بایرن‌مونیخ دیدار با رایولا را تایید کرد: بله؛ اما هالند بازیکن دورتموند است!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر باواریایی‌ها تأیید کرد که در روزهای گذشته دیداری با ایجنت و مدیر برنامه‌های ستاره نروژی زنبورهای دورتموندی داشته است اما در عین حال در خصوص موضوع مورد گفت‌وگو با رایولا صحبتی نکرد و گفت که هالند بازیکن باشگاه دورتموند است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، در طول هفته گذشته شایعات مختلفی از علاقه‌مندی مدیریت باشگاه بایرن مونیخ به چند بازیکن منتشر شد که ایجنت و مدیر برنامه‌های آن‌ها مینو رایولا می‌باشد. در این بین، خبر مذاکره و صحبت اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ با مینو رایولا نیز بر آتش این شایعات افزود.

اما اسطوره و مدیر بایرن مونیخ به طور رسمی به این موضوع واکنش نشان داد و با تأیید خبر دیدارش با مینو رایولا، چنین گفت: "بله، درست است. من در موناکو بودم‌؛ اما من این هفته هم به لندن رفتم و زیاد در اروپا سفر می‌کنم. ملاقات با یک ایجنت یا مشاور بازیکن کاملاً طبیعی است. متوجه خواهید شد که من علناً در مورد موضوع این گفت‌وگوها صحبت نمی‌کنم. ارلینگ هالند بازیکن بروسیا دورتموند است و در حال حاضر مصدوم است. من نیز همواره بر این موضوع تأکید کرده‌ام که هیج وقت دوست ندارم در ارتباط با نفرات و بازیکنان متعلق به باشگاه‌های دیگر صحبت کنم."

9404