پنج گزینه ایده‌آل رئال مادرید در خط دفاعی از نگاه هوش مصنوعی

پنج گزینه ایده‌آل رئال مادرید در خط دفاعی از نگاه هوش مصنوعی

پایگاه خبری فوتبالی - هوش تکنیکی و تاکتیکی توانست رئال مادرید را به قهرمانی نیم فصل لالیگا با 46 امتیاز و فقط یک شکست از 19 بازی برساند اما هوش مصنوعی نیز به نظر می رسد که آنالیز خود را در مورد آینده سفیدپوشان دارد.

به گزارش فوتبالی، شرکت هوش مصنوعی اولوسیپ به بررسی نیازهای رئال مادرید برای تقویت ترکیبش در پست دفاع میانی پرداخته است. در حقیقت هر چند که میلیتائو و آلابا عملکرد خوبی داشته اند اما به نظر می رسد که رئال مادرید برای تکمیل ترکیبش به یک مدافع میانی مطمئن دیگر نیاز دارد.

یکی از گزینه های رئال مادرید برای خرید در خط دفاعی آنتونیو رودیگر مدافع میانی المانی چلسی است که در پایان فصل می تواند به صورت رایگان به رئال بیاید اما به نظر می رسد که اولوسیپ او را گزینه مناسبی برای رئال نمی داند. اولوسیپ با بررسی سبک رئال مادرید مقایسه آن با سبک بازی 2400 مدافع مختلف در بیش از 50 تورنمنت مختلف پرداخته است. این مدافعان همگی زیر 28 سال سن دارند و در این فصل حداقل 500 دقیقه بازی کرده اند. بدین ترتیب به ترتیب پنج گزینه برای خط دفاعی رئال مادرید مناسب دانسته شده اند: ژول کنده از سویا، مارکوس سنسی از فاینورد، پائو تورس از ویارئال، مانوئل اکانجی از بروسیا دورتموند و اسون بوتمن از لیل.

هوض مصنوعی اولوسیپ عملکرد همه این بازیکنان در شش ماه اخیر را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که کنده مشابه ترین بازیکن به سبک بازی رئال است هر چند که بوتمن نیز می تواند از نظر بازیسازی از خط دفاعی گزینه مناسبی باشد. 

4125